Zupa krem z soczewicy.

By 4/29/2015 ,



Składniki (2/3 porcje):

  • 150 g soczewicy czerwonej łuskanej
  • 1 pomidor
  • 1/2 cebuli
  • 1 mała papryczka chili
  • czosnek granulowany, papryka ostra mielona
  • 600 ml rosołu (z 2 skrzydełek)

Soczewicę gotujemy według przepisu na opakowaniu (ja zalałam wrzątkiem i odstawiłam na 30 minut - krócej się gotuje, później gotowałam). Pomidor i cebulę kroimy w kostkę, papryczkę w krążki - podsmażamy na odrobinie oliwy. Soczewicę odcedzamy i wrzucamy do blendera razem z warzywami z patelni, następnie zalewamy ciepłym rosołem doprawiamy czosnkiem i papryką - blendujemy.

Smacznego :)

You Might Also Like

0 komentarze

Zachęcam do komentowania i zostawienia po sobie śladu :)

Komentarze anonimowe nie będą udostępniane - Ja nie dodaję postów anonimowo i chciałabym też wiedzieć z kim rozmawiam.

Pozdrawiam :)