Koktajl szpinakowo-truskawkowy.

By 5/11/2016 ,


Składniki:
  • 15 mrożonych truskawek
  • 2 garście świeżego szpinaku
  • 1/2 cytryny
  • 1/2 łyżki miodu
  • 2 łyżki siemienia lnianego
  • 150 ml wody
Truskawki wrzucamy do blendera żeby nam się trochę rozmroziły (jeśli macie mocny blender miksujcie całkowicie zmrożone). Następnie dodajemy wyciśnięty sok z połowy cytryny, resztę składników i miksujemy na gładką masę (Jeśli będzie za gęste można dolać więcej wody).


Smacznego :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Bardzo lubię koktajle z truskawkami. Ze szpinakiem ich jeszcze nie łączyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo smakowało :) Też nigdy nie jadłam ale akurat miałam i szpinak i truskawki na zbyciu więc tak wyszło :)

      Usuń

Zachęcam do komentowania i zostawienia po sobie śladu :)

Komentarze anonimowe nie będą udostępniane - Ja nie dodaję postów anonimowo i chciałabym też wiedzieć z kim rozmawiam.

Pozdrawiam :)